24 Şubat 2015 Salı

Farum [Danimarka]: 19 Şubat 2015 günü Eğitim ve Tanıtım Semineri yapıldı

Heidelberg Eğitim Bilimleri Üniversitesi (Pädagogische Hochschule Heidelberg) bünyesinde faaliyet gösteren Heidelberg Göç Araştırmaları ve Kültürleraşırı Pedagoji Merkezi (Hei-MaT) ile Baden Türk Okul Aile Birlikleri Dernekleri Federasyonu'nun; T.C. Başbakanlık Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı'nın malî desteğiyle 2013 yılı Aralık ayında başlattıkları ve Kasım 2014'te nihayetlenen "Göçmen Türk Veliler İçin Veli Akademisi" Projesi kapsamındaki çalışmalar ile bu çalışmalarda elde edilen tecrübeler, 19 Şubat 2015 tarihindeki eğitim seminerinde, Danimarka'nın Farum kentindeki Farum Kültür Evi Sinema Salonu'nda Prof. Dr. Havva Engin tarafından tanıtıldı.

Eğitim semineri, Türkiye kökenli göçmen veliler arasında eğitim konularına olan hassasiyeti arttırmaya ve onlara çocuklarına eğitim sürecinde nasıl aktif olabileceklerine dair önerileri içerdi.

Ayrıca, "Göçmen Türk Veliler İçin Veli Akademisi" Projesi çerçevesinde hazırlanan üç eğitim kitapçığı "Veli El Kitabı"; "Okumanın Önemi" ve "Anadilin Önemi" de ilgili seminerlerde velilere buluşturuldu...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder