28 Kasım 2015 Cumartesi

Medyada: Eğitim Sistemi Anlatıldı

Bad Wildbad'ta 20.11.-21.11.2015 günleri arasında Ministerium für Kultus, Jugend und Sport Baden-Württemberg tarafından Türk Dili ve Kültürü Dersi veren, Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı'nın Konsolosluklara bağlı Eğitim Ataşelikleri aracılığıyla görevlendirdiği ve görev yerlerine yeni başlayan öğretmenler için düzenlenen "Alman Eğitim Sistemini Tanıtım Semineri"ne, 20.11.2015 günü Hei-MaT Direktörü Prof. Dr. Havva Engin de katıldı ve „Gelingende Erziehungspartnerschaft – Rolle der Lehrerinnen und Lehrer für eine kultursensible Elternbildung“ başlıklı bir sunum gerçekleştirdi.

Almanya'da yayınlanan Post Gazetesi'nin online sayfasında 27 Kasım 2015 günü "Eğitim Sistemi Anlatıldı" başlıklı habere konu oldu.

Muzaffer Çetin imzasıyla yayınlanan söz konusu habere aşağıdaki bağlantıdan ulaşılabiliyor:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder