4 Nisan 2014 Cuma

Waldkirch: Maide Akın Tarafından Waldkirch DİTİB Camii'nde Göçmen Türk Veliler İçin Veli Akademisi Projesi Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı

Maide Akın
(Freiburg Yöresi
- Veli Akademisi Veli Eğitimcisi)
Göçmen Türk Veliler İçin Veli Akademisi Projesi'nin Freiburg yöresindeki ilk tanıtımı Maide Akın (Freiburg Bölgesi - Veli Akademisi Veli Eğitimcisi) tarafından, Waldkirch DİTİB Camii'nde 23 Mart 2014 saat 14.00'te yapıldı.

Projenin ana hedefi hakkında bilgiler sunuldu.

Bu bağlamda, Baden Wüttemberg eğitim sistemini velilere tanıtmak, eğitim sisteminin işleyişi, velilerin hakları ve sorumlulukları üzerinde duruldu. Projenin üç ortağı Hei-MaT, Baden Türk Okul Aile Birlikleri Dernekleri Federasyonu ve T.C. Başbakanlık Yurtdışı Türkler ve Akraba Toplulukları Başkanlığı tanıtıldı.

"Basında Veli Akademisi Projesi" ile ilgili yayınlanan haberler verildi. Veli Akademisi Blog ve Twitter sayfası velilere internet üzerinden projeksiyona yansıtılarak gösterildi.

Göçmen Türk Veliler İçin Veli Akademisi Projesi, velilerin yoğun ilgisi ile karşılaştı ve ardından planlanan dört oturum ve konu başlıkları (1. İki Dillilik / Göçte Okul Öncesi ve Okul Sürecinde İki Dilli Yetişmek ve Ana Dilin Önemi; 2. Alman Eğitim Sisteminin Yapısı ve İşleyişi; 3. Alman Eğitim Sisteminde Velilerin Yeri; 4. Alman Eğitim Sisteminde Okul-Meslek Okulu Bağlamı) hakkında bilgiler verildi ve velilerden gelen sorular cevaplandırıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder