2 Ocak 2016 Cumartesi

Prof. Dr. Havva Engin yazdı: Görülemeyen Gerçekler – Konsolosluk öğretmenlerinin Alman eğitim sistemindeki rolü - 2

'Konsolosluk öğretmenleri eğitim kurumları ve aileler arasında hayatî bir köprü rolü üstlenebilecekken, ne Alman, ne de Türkiye tarafı onlara yönelik bir çalışma içine girmiş durumda!'

Prof. Dr. Havva Engin, 23.12.2015 günlü Zaman Gazetesi'nin Almanya Baskısı'nın 3. sayfasında "Görülemeyen Gerçekler – Konsolosluk öğretmenlerinin Alman eğitim sistemindeki rolü - 2" başlığıyla yer alan köşe yazısında, ' öğretmenler, öğrencilerin eğitim problemlerinin çözümü olarak, velilere sistematik ve yaygın bir şekilde “veli / anne eğitimi” (yüzde 39), “kurumsal destek” (yüzde 33) ve “Almanca kursları” (yüzde 21) verilmesini öneriyorlar.' diyor ve ekliyor: 'Öğretmenlerin önemli bir kısmı dil ve aile-eğitim konularında donanımlı bir şekilde Türkiye’den gelse ve görev yaptıkları bölgelerde düzenli olarak hizmet-içi seminerlere katılıp, bilgilerini genişletip, ailelere aktarabilse, birçok öğrencinin eğitim durumu çok farklı gelişebilir(di)'...

İlgili gazetenin online sayfasında da 22.12.2015 günü 16:54 itibariyle yayınlanan yoruma aşağıdaki bağlantıdan ulaşılabiliyor:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder